Reklamace
Pro uplatnění reklamace je nutné prokázat uzavření kupní smlouvy a to předložením dokladu o nákupu – faktury. Pokud není možné takovýto doklad doložit, postačí nám výpis z účtu- v případě platby kartou či převodem. Pro vyřízení reklamace je nezbytně nutné podrobně popsat vadu výrobku. Pokud se vada nevyskytuje trvale, je potřeba jednoznačně uvést podmínky, za kterých se projevuje. Reklamované zboží by v ideálním případě mělo být kompletní, včetně všech manuálů či jiného příslušenství, a pokud možno zabaleno v původním obalu. Jestliže není možné zboží dodat kompletní a v originálním obalu, postačí nám, když zboží zašlete nebo přivezete adekvátně zabalené tak, aby nedošlo k jeho dalšímu poškození.
Vrácení zboží
Zboží lze bez udání důvodu vrátit do 14 dnů. Nepoužité zboží v původním obalu musí být spolu s písemným odstoupením od smlouvy doručeno prodávajícímu nejdéle poslední den 14-ti denní lhůty. V případě bezpečnostního kování a objemnějšího balení si vyhrazujeme právo účtování manipulačního poplatku 5-15% z katalogové prodejní ceny.
Upozornění! Atypické výrobky a výrobky dodané dle přesných požadavků spotřebitele není možné vrátit prodávajícímu.